news

5 Ağustos 2007 Pazar

Yeşilyurt spor külübünde defile(Ordaydim)



Ünlü modacı Erkan Eken, “Too Hot - Çok Sıcak" adını verdiği 2007- 2008 kreasyonunu, önceki akşam Bakırköy Yeşilyurt Spor Kulübü Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen bir defile ile tanıttı. Şehit aileleri yararına düzenlen defilede, 1600 adet inci 722 Swarovski taşı ile süslenmiş gelinliği giyerek podyuma çıkan Yasemin Kozanoğlu, "Bu geceden sonra gelin olmayı daha çok kafama taktım” dedi. Nazlı Tanrıkulu'nun göğüs frikiği verdiği defilenin arasında Mimar Sinan Üniversitesi'nin katkılarıyla Aikido ve modern oryantal dans şov sergilendi.

Davetiyelerin teberru usulü satıldığı defilede, Ece Gürsel, Şebnem Schaffer, Seda Ertan, Senem Balcı, Nazlı Tanrıkulu, Alona, Pınar Çınar, Yeliz Öney, Didem Ahlazoğlu, Lora, birbirinden ilginç kostümleri tanıttılar. 101 kostümün tanıtıldığı defilede, 20 kıyafet ile gecenin geliri Şehit Aileleri Vakfı'na bağışlandı.


Bir çok iş kazalarınında yaşandığı podyumda seksi manken Nazlı Tanrıkulu, kıyafetinin azizliğine uğrayarak gögüs firikiği verdi. Davetlilerin çocuklarıyla birlikte izlediği anlamlı defilenin arasında, Mimar Sinan Üniversitesinin katkılarıyla Aikido ve modern oryantal dans şov sergilendi.

Dokuz kişilik ekip tarafından 53 günde hazırlanan gelinliği tanıtan Yasemin Kozanoğlu, “Çok heyecanlandım, kendimi nikah masasında hissetim” dedi. Her genç kızın en büyük hayalinin böyle görkemli bir gelinliği giymek olduğunu söyleyen Yasemin Kozanoğlu,” Bu gelinlik içerisinde kendimi başka bir dünyada yaşıyor gibi hissettim. Bu geceden sonra gelin olmayı daha çok kafama taktım”dedi.

Hiç yorum yok:

yazarlar

ads