news

29 Haziran 2007 Cuma

World Markets for Knitted Textiles and Apparel: Forecasts to 2012


Knitting: a growth sector

The world produces over 17 mn tons of knitted textiles and apparel - representing one third of the global textile market. Moreover, output is forecast to grow by 25% over the next ten years, reaching more than 21 mn tons.

New fibres open up new markets

Knitted textiles and apparel are used in a wide range of basic apparel items such as T-shirts, underwear and sweaters. But the industry is changing. New markets are emerging as high-tech fibres are used and manufacturing technology becomes more sophisticated. Designers are discovering that knitted goods now offer more scope than ever before, to be used in an increasingly sophisticated range of products.

New technology offers more flexibility, customised products, smaller order sizes

Producers are investing in machinery which offers the latest technological developments in order to become more flexible and make better quality products. Automation has been used in the past to produce large orders at low prices. But today's technological advances are providing producers with the flexibility to offer small bespoke, customised orders tailored to specific customer requirements at competitive prices.

World Markets for Knitted Textiles and Apparel: Forecasts to 2012 examines all these issues and more. In particular, it will provide you with:

details of trends in knitting capacity, production, and investments in circular knitting, warp knitting, hosiery knitting, flat knitting, fully fashioned knitting and speciality knitting;

a survey of manufacturing costs in major producing countries, including the impact of new and old machinery, developments in automation and technology, and labour costs;

a detailed description of the manufacturing technologies employed in the knitting sector, and an assessment of technological changes and the introduction of quick response;

details of the effects on productivity of increased automation and the introduction of seamless technology;

comparisons between different types of staple fibres and continuous filament yarn, and their suitability for various end uses;

assessments of process developments in knitting and downstream marketing, with particular emphasis on apparel, hosiery, home furnishing, automotive and technical textile markets;

detailed analyses of the world's key markets, including Western Europe, Eastern Europe, Turkey, Asia, North and South America, Russia and other CIS countries, and Africa;

a comprehensive set of predictions and forecasts to 2012.

26 Haziran 2007 Salı

Bu kumaşlar serin tutuyor



Mevsim normalleri üzerinde seyreden hava sıcaklığının iç ve dış giyimdeki tercihlere de yön verdiği, son dönemlerde serin tutma özelliğiyle bilinen başta ''bambu'' kumaş başta olmak üzere, tencel, thermolite ve coolmax türü kumaşların rağbet gördüğü bildirildi...

Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) Başkanı Hasan Ayyıldız, dünyada hızla yayılan sağlıklı yaşam trendinin tekstil sektöründe de görüldüğünü, iç ve dış giyim ürünlerinde şık görüntüden çok, rahatlığın tercih nedeni olduğunu belirtti.

Ayyıldız, son günlerde mevsim normalleri üzerinde seyreden hava sıcaklığının, doğal elyaflardan yapılmış kumaşlara ilgiyi yoğunlaştırdığını, bu kumaşların serin tutma özelliklerinin yanı sıra antibakteriyel özelliğinin de bulunduğunu ifade etti.


Bambu, tencel, thermolite ve coolmax türü kumaşların serin tutma özelliği nedeniyle dış giyimden sonra iç giyimde de kullanılmaya başlandığına dikkati çeken Ayyıldız, ''Bu kumaşların, pamuk elyafına göre tek dezavantajı mukavemetinin düşük oluşu'' dedi. Ayyıldız, serinlik veren kumaşlar arasında en fazla tercihin de ''bambu''bitkisinden üretilen kumaş olduğunu belirterek, şunları söyledi:

''Bu bitkiden elde edilen elyaf, Türkiye'de iplik haline getiriliyor. Doğal ipliklerin hammaddesi olarak kullanılan bambu ağaçları, dilim dilim kesildikten sonra modifiye edilip hamurlaştırılarak elyaf haline getiriliyor, sonra elyaflarından ayrıştırılıyor ve çeşitli makinelerde teknik işlemlerden geçirilerek ipliğe dönüştürülüyor. Bu işlemler sırasında ipliklerin tamamen doğal ve saf kalmasına dikkat ediliyor.''

Ayyıldız, hafif bir dokuya sahip olduğu için serinlik veren bambunun çok
iyi nem çektiğini ve hava geçirgenliği sayesinde bedene nefes aldırdığını belirterek, ''Bu kumaş, merserize işlemi de gerektirmeyecek kadar parlak özelliğe sahip. Vücut terini pamuktan daha hızlı emiyor. Ultraviyole ışınlarını kırıyor, antibakteriyel özellik taşıyor. İçeriğindeki 'bambu kun' maddesi sayesinde deride alerji yapmıyor'' dedi.

EV TEKSTİLİNDE DE TERCİH EDİLİYOR

Bambu kumaşların önce dış giyimde ardından da iç giyimde öncelikli tercih olduğunu vurgulayan Ayyıldız, bu kumaşın giyimin yanı sıra nevresim, tıbbi giyim, perde ve yatak çarşafları gibi ev tekstilinde de yaygın olarak kullanıldığını anlattı. Ayyıldız, bitkisel kökenli doğal bir ürün olan ''tencel'',
''thermolite'' ve ''coolmax' adı verilen kumaşların da yine bambu gibi serin tutma özelliğine sahip olduğuna dikkati çekerek
, şunları kaydetti:

''Tencel, bitkisel kökenli doğal bir ürün olması nedeniyle vücuda nefes aldırabilir özelliğe sahip. Oldukça yumuşak olan bu kumaş, havayı sirküle ediyor, teri pamuktan daha fazla emiyor ve konforlu kulanım sağlıyor. Kırışıklık tutmayan bu kumaşı özellikle kadınlar tercih ediyor. Thermolite kumaş ise termal bir özelliğe sahip. Nem transferini hızla yapan bu kumaş, vücudun nemden rahatsız olmasını önlüyor, çok çabuk kuruyor.

Coolmax ise tencel ve thermolite kumaşın özelliklerini bir arada topluyor. Serin tutan, çabuk kuruyan, kırışık tutmayan, buharlaşmayı kolaylaştıran ve vücudun nefes almasını sağlayan bu ürün vücut terini barındırmayarak içine çekiyor.''

MAXIMUM EFFECT



Introducing the maxi dress, the hottest trend for summer. Look for a range of gorgeous designs at www.matalan.co.uk.

25 Haziran 2007 Pazartesi

Plajda kot bikini


Mayo firması Kom, kot giymekten vazgeçmeyenler için özel bir bikini tasarladı. Kot görünümlü elastik mayo kumaşından üretilen bikinileri gençlerin beğenisine sunan tasarımcılar, bu yaz plajlara kot mavisinin vuracağını kaydetti.

18 Haziran 2007 Pazartesi

T-Shirt Maker's Style, Drawn From Web Users



By Alan Sipress
Washington Post Staff Writer
Monday, June 18, 2007; Page A01

The two teenagers were short of nearly everything when they kick-started their Chicago T-shirt business seven years ago. Jake Nickell and Jacob DeHart each chipped in $500. They ran it out of Nickell's apartment since DeHart still lived with his mother. For shipping, they enlisted friends to carry the shirts to the post office.

But they had a killer design team: the Web. They solicited designs from thousands of Internet users and then had them vote on which to manufacture. Outsourcing design work to the Web's mass audience has built the company, now called Threadless, into one of the country's hottest T-shirt retailers, with estimated annual revenue of about $15 million.



In a similar fashion, Fortune 500 companies such as Procter & Gamble, Dow AgroSciences and General Mills now turn to the Internet to solve some of their thorniest research problems. They post them on a Web site called InnoCentive, which links up companies and scientists, promising a reward often worth tens of thousands of dollars in exchange for the best answer.

From quirky Internet start-ups to industrial titans, companies are increasingly outsourcing segments of their business to sources in cyberspace -- much as they began shifting production overseas a generation earlier. This process, known as crowdsourcing, means that work once done in-house, from design and research to information-related services and customer support, can now be farmed out, tapping new expertise, cutting costs and freeing company employees to do what they do best.

The trend is gaining pace as corporate executives embrace the openness of the Web. Analysts said the promising gains in productivity will ultimately benefit the wider economy.

"It's a way to access the distributed knowledge that is out there on the Web," said Karim R. Lakhani, a professor at Harvard Business School who has studied the trend. "You can now basically focus on your core business."

This approach exploits the vast human wisdom and expertise available via the Internet. But crowdsourcing is less of a collaborative endeavor than a means of finding individuals with the right skills for the right price.

Companies are still sorting through a raft of new challenges. While executives worry about sharing too much proprietary information with outside contractors, lawyers wrestle with concerns over who owns the rights to contributions from the crowd. Managers are also evaluating how to assure quality control and are assessing which tasks are best suited for outsourcing to the Web.

Publishers that once hired their own photographers are turning to sites like iStockphoto, which offers nearly 1.8 million images shot by thousands of amateurs and are available royalty-free for as little as a dollar per picture or $5 for a video clip. Elance.com offering freelance services, said its writers complete about 300 jobs a week for an average $500 each. Feedback for the writers is posted on the Elance site along with their credentials, which in some cases are verified by an outside company.

One of the Web's premier sellers, Amazon.com, has become a broker for the Internet labor force. Amazon's Mechanical Turk service enables "requesters" to post tasks online and facilitates payment once they're finished.

Using Amazon's two-year-old service, PriceGrabber.com finds Internet users to collect images of products and related information for its catalogue, according to Peter Cohen, director of Mechanical Turk. (The program is named for the ploy of an 18th-century Hungarian nobleman who built a turbaned mannequin and claimed it was a mechanical automaton capable of beating anyone in chess. Hidden inside was an actual chess master.) Another company, which makes games, turned to Amazon to hire people who can write trivia questions and then verify the answers. Cohen said more than 100,000 people have performed work through Mechanical Turk since it was introduced in late 2005.

For Threadless, the Internet has been part of the company's fiber from its founding.

DeHart and Nickell both grew up with an artistic bent. DeHart, now 25, drew and painted. Nickell, 26, did graffiti. They met through an Internet discussion group about design, according to Jeffrey Kalmikoff, who later joined the company as chief creative officer. They stumbled across the idea for Threadless after entering an online competition to design a shirt for a conference in London. Nickell won.

"They said, 'Isn't this really fun and really cool? Let's do it again,' " Kalmikoff said. "It was never like, 'When we grow up, we want to own a T-shirt company.' "


So they held an online T-shirt competition of their own and produced the winning design. The contest was so popular they decided to convert it into a business .

The company, which now employs 30 people, receives about 150 design submissions a day. Each one remains posted on the Web site for a week and those winning the most votes from more than a half-million registered users are chosen. Winning designers get $1,500 in cash and $500 worth of merchandise.

By turning to the Web, the company has been able to market designs far better than what Kalmikoff says he and his two colleagues could have created. Over the company's life, he said, the competition has grown so fierce that Threadless has received 150,000 submissions, only 1 percent of which are chosen for production. Even famous designers who have entered the contest have failed to win.

In contrast with the accidental genesis of Threadless, InnoCentive was the creation of a carefully considered strategy by Eli Lilly, the 131-year-old pharmaceutical giant.

"There was a recognition that there's a richness and diversity out there that's difficult to capture in full-time head count," said Dwayne Spradlin, InnoCentive's chief executive.

InnoCentive soon opened the site to other companies, which can pay more than $100,000 to join. About 10 percent of Fortune 500 corporations have posted challenges, especially in chemistry and life science, Spradlin said. Crowdsourcing research has proven cost-effective because companies pay only for problems solved rather than their own hit-and-miss R&D efforts, he said.

More than 500 challenges have been posted to InnoCentive in the past six years and about a third successfully answered, he said. The solvers include more than 120,000 scientists, with about half from China, Russia and India.

In one instance, Colgate Palmolive asked for a more efficient way to put toothpaste into a tube. The creator of the solution, which involved using an electrical charge on the paste powder, was rewarded with $25,000.

Another query posted by an anonymous company asked for a method to prevent one of its food preservatives from deteriorating and discoloring. Michael S. Leonard, a chemistry professor at Washington & Jefferson College near Pittsburgh, took two days to develop a way to tweak the molecules to prevent the preservative from breaking down. His solution won him $10,000.

Leonard acknowledged that some colleagues frown on InnoCentive.

"Some people think I'm selling myself short, giving up my expertise for relatively little," Leonard said. But, he added, "I enjoy the intellectual challenge, and any compensation I get is compensation I wouldn't have gotten otherwise."

15 Haziran 2007 Cuma

Saurer Updates EmStudio Software


EmStudio CAD/CAM software V2.20 now fully supports embroidery.


Saurer Arbon Ltd., Switzerland, has released the latest version of
its EmStudio computer-aided design/computer-aided manufacturing embroidery software. V2.20 now fully supports embroidering, boring, sequins, laser techniques and soutache applications. A cutting and engraving laser device offered as an additional unit also is fully supported, enabling new effects to be created through the combination of embroidery, boring and laser techniques.


Additional features include: a new photo mask in drawing and punching that provides total transparency to the user; improved handling and accelerated graphic construction via the SHC Editor; freely definable keyboard layout leading to more efficient design of the user interface; and simplified allocation of yarn settings to design, which ensures easier handling and reproducible quality; among others.

13 Haziran 2007 Çarşamba

Harun Erdem(Modapazarlama Genel Müd)



DEGERLİ DOSTUM,
BÜTÜN KALBİMLE TÜM İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLERİM.ALLAH OMRÜNÜ UZUN YOLUNU AÇIK ETSİN.NİCE MUTLU YILLARA...

www.h.erdem@sahinlerholding.com.tr

12 Haziran 2007 Salı

SICAK GÜNLERİN GİYSİLERİ



Havadar, rahat ve trendlere uygun, moda böyle olmalı işte! Etnik stilde, iç huzurunu arttıran, göz zevkini okşayan kıyafetler ust resimde:
Ampir modeli, yani göğüs altından dikişli, etek uçları parçalı,deseni etnik, neresinden baksanız tam anlamıyla trendlere uygun! Bol üstleri dar pantolon ve eteklerle tamamlamanız gerektiğini sakın unutmayın, önemli moda kurallarından biridir çünkü!

11 Haziran 2007 Pazartesi

Neden Değişelim ki?


Evet değişmeyin... Değişmek zor iş...


Eskiden müşteriler satıcının önünde kuyruk oluştururdu; "satış" yapılmaz, "sipariş alınırdı". Şimdi ise rekabet kıran kırana;müşteriler nazlı ve seçenekleri bol. Ama siz hala kapıda kuyruk olan müşterilerinize ürün yada hizmet yetiştirmekle uğraşıyorsanız...

Üretilen her şey satıldığı için, esas marifet olabildiğince çok üretimdi-kalite ne olursa olsun-, Şimdi ise müşteriler müşkülpesent; ürün ve hizmetin kendilerince uygun olanını arıyorlar, bulamazlarsa almıyorlar. Ama sizin ürün yada hizmetinizin herkes için en uygunu olduğunu düşünüyorsanız...

Az sayıda ürün çeşidi; üretimi otomatiğe bağlar. Fazla esnekliğe gerek yoktu. Şimdi ise bol seçenekli zengin ürün çeşidi pazara ayak uydurabiliyor, "esnek üretim" gerekiyor. Ama siz az çeşit çok satış mucizesini gerçekleştirdik diyorsanız...

Elemanların çoğu eğitimsizdi, yöneticiler düşünüp planlayıp onlara talimat verirler ve denetlerlerdi. Şimdi ise elemanlar vasıflı, bir çoğu yüksek eğitim görmüş. İşin inceliklerini yöneticilerden iyi biliyorlar. Süper eğitime ve gelişmeye ihtiyacımız yok diyorsanız...

Tam kapasite ile sürekli çalışılırdı; zaman kaybetme endişesi yoktu.Şimdi ise her dakika değerli; aynı anda dünyanın her yeri ile iletişim sağlanabiliyor. Siz zaten tam kapasite ile sürekli çalışmaya devam ediyorsanız, hala zaman kaybetme endişeniz yoksa ve halinizden memnunsanız...

Çağımızın dinamik, rekabetçi, gelişen örgütlerinden biri olmak istemiyorsanız...

"Bu sitede bagımlı olarak zaman kazanırsınız"

Sahinler Bulgaria bir kesit!!!!

10 Haziran 2007 Pazar

Hyosung Invests InTurkey, Expands Guangdong Capacity

South Korea-based Hyosung Corp. is to build a spandex facility in Turkey, capable of producing 15,000 tons of spandex per year. The plant, with a price tag of $130 million, is expected to be up and running by the end of the year.

“We are investing in Turkey as part of Hyosung’s global growth strategy and to demonstrate our commitment to the textile industry,” said Greg Vas Nunes, president, Europe and the Americas, Hyosung.

“We will be able to better meet the needs of customers for innovation and cost competitiveness with this state-of-the-art facility using our patented creora® technology. As Turkey, Israel, Jordan and Morocco are important sourcing areas for the US with increasing demand for shorter lead times, we believe it is essential to install production closer to our customers to better service their needs.”

In other company news, Hyosung is also set to increase capacity at its Guangdong plant in Zhuhai, China.

The company hopes its latest investments and acquisitions will grow the company to a total production capacity of 87,000 tons per year by the end of 2008.

--------------------------------------------------------------------------------

May/June 2007

8 Haziran 2007 Cuma

Türk modasında siz nerdesiniz?


16. İTKİB Genç Moda Tasarımcıları Yarışması'nın ödülleri Swissotel'de düzenlenen final gecesi ile sahiplerini buldu.

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=3008&rid=2368yan tarafinda tiklayiniz!!!!!

1992 yılından bu yana geleneksel olarak düzenlenen 16. İTKİB Genç Moda Tasarımcıları Yarışması'nın ödülleri önceki akşam Swissotel'de düzenlenen final gecesi ile sahiplerini buldu. "Ödül" temalı 16. İTKİB Genç Moda Tasarımcıları Yarışması'nda finale kalan 10 aday arasında birinciliği Deniz Koparal (INDIGO Kadınları), ikinciliği Rıza Fergana (GELİNLER) ve üçüncülüğü ise Zeynep Tosun (LABİRENT FARESİ) paylaştı. Açılış konuşmasını İHKİB Başkanı Süleyman Orakçıoğlu'nun yaptığı ve Devlet Bakanı Kürşat Tüzmen'in onur konuğu olduğu geceye, moda, tekstil ve hazır giyim sektöründeki firmaların temsilcileri de katıldı. Jüri Başkanlığını Kemalettin Güneş'in yaptığı İTKİB 16. Genç Moda Tasarımcıları Yarışması'nın jüri üyeleri arasında Hüseyin Çağlayan, Ece Ege, Hakan Yıldırım, Bahar Korçan, Atıl Kutoğlu, Abdullah Kığılı, Mehmet Hotiç ile birlikte Fransız Hazır Giyim Federasyonu Başkanı Jean Pierre Mocho, Jean Bousquet, Linda Loppa, Pierre Morriset, Angelo Bruni ve Karl Heinz Muller, Gülden Yılmaz, Okan Oğuz, Koray Birand ve İsmail Acar yer aldı. Modacı Hakar Yıldırım'ın atölyesini açarak genç yarışmacılara destek verdiği ve dikilmesine büyük katkı sağladığı tasarımları Güzide Duran, Ece Sükan, Sema Şimşek, Cansu Dere, Selma Ergeç, Tülin Şahin, Pınar Tezcan, Kıvanç Kasabalı ve Birkan Sokullu gibi ünlü mankenler sundu. Yarışmada ilk üç dereceyi kazananlardan birinci Deniz Koparal, ikinci Rıza Fergana, üçüncü Zeynep Tosun, yurtdışında en seçkin moda tasarım kurumlarında bir eğitim bursunun yanı sıra para ödülüne de hak kazandılar. İlk üçe giren yarışmacılar aynı zamanda Londra'da 6 aylık ingilizce dil kursu ve Avrupa'nın en büyük uluslararası hazır giyim fuarı olan İGEDO Fashion Fairs Düsseldorf Fuarı'na katılım da verilen ödüller arasında.

7 Haziran 2007 Perşembe

Hazır giyimde vitrine manav gibi hep taze ürünler koyun



Tüketicinin sürekli olarak taze ürün arzuladığını belirten GDI’ın CEO’su David Bosshart "Artık hazır giyim firmaları tüketicinin hızına yetişmek için manav mantığıyla çalışmalı. Her daim taze ürün sunmalı. Hızlı moda üretemeyen markalar sıkıcı bulunuyor" dedi.

GOTTLIEB Duttweiler Institut (GDI) CEO’su Dr. David Bosshart moda sektörünün manav mantığıyla çalışması gerektiğini belirterek, "Artık dünyada tüketicilerin hızına yetişmek için manav gibi sürekli taze ürün sunmak gerekiyor. Manavcılık anlayışı ve moda arasında ciddi paralellik var" dedi. Soysal Danışmanlık’ın Lizbon’da düzenlediği "Liderler Zirvesi 2007"de konuşan David Bosshart, tüketicinin H&M’e sadece aklındaki bir şeyi almak için girmediğini, her gün ziyaret ettiğini anlatarak, "Yakaladığını hemen alıyor çünkü biliyor ki, yarın olmayabilir. Bu yüzden H&M sürekli yeni ürün bulunduruyor. Hermes’e Prada’ya giden müşteri de H&M’e uğruyor. Zaten Prada, Hermes çok hızlı moda üretmediği için sıkıcı bulunuyor. Zara her yıl 25 bin yeni tasarım hazırlıyor, haftada 6 kere yeni ürün satışa sunuluyor. Prada’ya, Gucci’ye gittiğinizde size insan gibi mi davranıyorlar? Yoksa hiç kimse gibi mi? Onlar böyle davranmaya başladığı için müşteri kaybediyorlar" diye konuştu.

FARK YARATANLAR:

Migros’un kurucusu anısına 40 yıl önce açılan, Avrupa ve dünya perakendesinde araştırma ve eğitim çalışmalarıyla tanınan GDI’ın CEO’su Bosshart uzun yıllar Migros’ta da yöneticilik yaptı. Bosshart, farklılık yaratan hazır giyim markalarından birkaç örnek daha verdi: "İngiltere’de Top Shop ünlü model Kate Moss’la anlaştı. Onun tasarımlarını satacağını açıkladı. Oxford’daki Topshop’ta geceden uyku tulumlarıyla müşteriler sıraya girdi. Kate Moss’u görmek onun tasarımını satın almak için. Top Shop ayrıca reklam yapmayasına gerek duymadı. American Apparel de müşterilerini reklamlarında kullanıyor. Amatör insanlarla müthiş bir etki yaratıp bu sayede satışlarını patlatıyor. Unutmayın ki artık tüketici daha çok şey bekliyor, soruyor. Gelecekte bu çok daha fazla olacak."

DEVLER YETİŞEMİYOR:

Bosshart, küresel oyuncuların artık çok hızlı mağaza açamadıklarını söyledi. Dünyanın dev perakendecilerin küresel pazar paylarının giderek gerilediğini vurgulayan Bosshart bunun nedenlerini şöyle açıkladı: "Çünkü çok sayıda lokal oyunculara sahip Hindistan, Çin, Rusya ve Türkiye gibi ülkeler çok hızlı büyüyor. Tüketim hızı baş döndürüyor. Bu ülkelerin büyüme hızına küresel oyuncular yetişemiyor. Bu nedenle de pazar paylarını giderek kaybediyorlar."

KONSOLİDASYON KAÇINILMAZ:

Bosshart, gelişmekte olan ülkelerde perakende sektöründe konsolidasyonun kaçınılmaz olacağının altını çizerek, "Global oyuncular Türkiye, Çin, Hindistan ve Rusya gibi pazarlara satın almalarla girecekler. Hipermarket zincirlerinden satın alma teklifleri gelecek. Bu tekliflerle Türk firmaları da karşılaşacaklar. Bu nedenle ayakta kalmak için konsolidasyonlar yaşanacak. Özellikle hazır giyimde konsolidasyonu daha çok göreceğiz" diye konuştu.

Köpek tüketici eğitilebilir kedi tüketici bildiğini okur

TÜRKİYE’de kedi ve köpek olmak üzere iki çeşit tüketici modeli olduğuna işaret eden David Bosshart, şunları söyledi: "Köpek modeli ana tüketici grubu. Bunlar çabuk tüketir, çok tüketir. Köpek tüketicileri eğitebilirsiniz. Ne istediklerini pek bilmezler. Her şeyle ilgilenebilirler ancak yönlendirmeye açıklardır. Kedi tüketici modeli ise daha sofistikedir. Bunlar ne istediklerini bilirler. Her şeyle ilgilenmezler. Yönlendirilmeleri zordur. Eğer üreticiyseniz ve kendi bölgenizi kontrol etmek istiyorsanız, kendi mağazalarınıza sahip olmanız şart."

Küçülmekten korkmayın

DÜNYADA artık büyümenin giderek güçleştiğinin altını çizen David Bosshart, "Akıllı bir şekilde küçülen, büyümek yerine bazı sektörlere odaklanıp, büyüme şansını ve rekabet gücünü yitirildiği sektörlerden çıkmak bir çözüm olabilir. Bunun dünyada çok örneğini görüyoruz. Küçülmekten korkmamak gerekiyor" dedi.

Pele, perakendecilere başarısını anlatacak

DÜNYANIN en yüksek ücretini alan konuşmacılardan biri olan efsane futbolcu Pele, yedi ay süren görüşmelerin ardından Perakende Günleri’ne katılmaya karar verdi. 21-22 Kasım 2007 tarihlerinde Soysal Danışmanlık tarafından 7’ncisi düzenlenecek olan Perakende Günleri’ne kimlerin katılacağını titizlikle inceleyen Pele, Soysal Danışmanlık’ın sahibi Suat Soysal’ın "Tüm yaşamınız sönmeyen bir başarı öyküsü. Konferansta ’Sürdürülebilir başarı’yı anlatabilirsiniz" sözleri üzerine konuyu çok beğenen Pele, Türkiye’ye gelmeyi kabul etti. Futbol dünyasında kırılmadık rekor bırakmayan, bütün dünyada futbolun güzelliğinin temsilcisi olarak gösterilen, yüzyılın yetiştirdiği en başarılı insanlardan biri kabul edilen Pele, sürdürülebilir başarısının sırlarını Türk perakendecilerle paylaşacak.

Hızlı Türkler için yurtdışı kulübü

LİDERLER Konferansı’nın ana sponsoru Multi Türk Mall’ın CEO’su Levent Eyüboğlu, yurtdışındaki alışveriş merkezlerinde mağaza açmak isteyen Türk perakendecilerin işini kolaylaştırmak için 1 milyon Euro sermaye koyarak "Turkish Fast Movers Club" (Hızlı Türk Girişimciler Kulübü) kuruyor. Fiba Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin; Rusya, Romanya gibi ülkelerde finansal danışmanlık ve hizmet verecek, Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı ise koordinasyonu sağlayacak. Mağaza açmak isteyen Türk firmalar için dış ticaret ateşeleri gibi hizmet sunulacağını belirten Eyüboğlu, şöyle konuştu: "Mali ve hukuki danışmanlıktan, kredi, sigorta, bankacılık gibi ihtiyaç duyulan her konuda paket hizmet verilecek. Türkiye’de ve dünyada alışveriş merkezleri yapan Multi Türk Mall olarak Türkçe isim önerilerine açığız. Abdullah Kiğılı’dan, ’Hızlı hareket eden Türkler’, Hüsnü Özyeğin’den ’Çılgın Türkler’ ve ’Perakendeciler Kulubü gibi öneriler geldi."

3 Haziran 2007 Pazar

SAHINLER HOLDING AYRILANLAR VE CALISANLAR

SEVGILI ARKADASLAR

BU WEB SAYFASI SIZLER ICIN ACILMIS SAHINLER FAN CLUB DIR. YORUMLARINIZ VE DUSUNCELERINIZ BIZLERLE PAYLASABILIRSINIZ, SEVINIRIZ

NOT:YAPTIGINIZ YORUMLAR VE RESIMLER BANA EMAIL ULASABILIRSINIZ.BU YAZILAR WEB YAYINLANACAKTIR.
farukgokcay@hotmail.com
farukgokcay@gmail.com

WELCOME TO SAHINLER FAN CLUP


SEVGILI MEHMET SAGDIC,

20 YILLIK HIZMET SUREN SAHINLER DE 31 MAYIS ITIBARIYLE BITMIS BULUNUYOR. YENI YASAMINDA BASARILAR VE MUTLULUKLAR DILERIM.
WELCOME TO FAN CLUB
FARUK GOKCAY

Rustem Yetiş (Modavizyon Isletme Muduru)

Degerli mudurum.
Fan clup cok iyi bir fikir.
Ben sana c-box programı gönderiyorum.
Bunu sitene eklersen mesajlaşmak daha kolay olacak.
Site çalışmalarrında ve hayatta mutluluk ve basarılar.
Saygılarımla..
Rustem Yetiş

1 Haziran 2007 Cuma

Tarkan Tekdogan (Konteks Genel Müdüru)


Holdingimizin en Amerika'lı Genel Müdürü. Hepimizin evi gibi olan bu gruptan ayrılsakta kopamayacağımızın görüntüsünü iyi vurgulamışsın.Sitene ve sana başarılar diliyorum.
Canım kardeşim.

yazarlar

ads